תפקידו של המוסד לביטוח לאומי הוא להקנות לאזרחי ישראל רשת ביטחון, במקרים בהם יידרשו לעזרה כדי לשמור על איכות חייהם ולהתקיים בכבוד. אכן, מדי שנה מוגשות מאות אלפי תביעות אל המוסד עקב פציעות, מחלות, תאונות ונכויות, במטרה לקבל את הקצבאות וההטבות הנוספות שמגיעות לאזרח כחוק.

ואולם, אנשים רבים אינם יודעים כי השגת הזכויות אינה מובנת מאליה וכרוכה בשורת צעדים כגון מילוי טפסים, עמידה בפני ועדות רפואיות, ביצוע מבחני תלות, הגשת עררים ואף פנייה לבית הדין לעבודה. יתר על כן, התנהלות עצמאית וחובבנית עלולה לפגוע קשות בהמשך הדרך, ולהפחית את הזכויות שיינתנו על ידי המוסד עד כדי דחייתן מכל וכל. מלבד תחושת האכזבה ומפח הנפש, מדובר כמובן באובדן של כספים חשובים האמורים לשמש את הנפגע ומשפחתו בתקופת מצוקה. על כן, מוטב שלא להקל ראש בנושא ולפנות מוקדם ככל הניתן אל משרדנו המתמחה בתביעות ביטוח לאומי בכלל, ובפן הנזיקי והרפואימשפטי בפרט.

מסירת גרסא לגורם כלשהו החל מצוות רפואי, מעביד, המוסד לביטוח לאומי, ללא ייעוץ נכון יכולה לחבל קשות בסיכויי התביעה